Go to car


Latest Comments
Car: 57399   By: wannabemustangjockey   Comment: "M2 has sadly become the red-headed stepchild dieca..."
Car: 57399   By: DiRF   Comment: "Ugh...."
Car: 96542   By: wannabemustangjockey   Comment: "Does it know kung fu?..."
Car: 57399   By: wannabemustangjockey   Comment: "You mean you don't want Moon Pie logos all over yo..."
Car: 96546   By: ricerocketboy   Comment: "owner's an asshole too. He has a habit of running ..."
See last 25 comments
 Go to

Next picture
Ricecop Home
Linkage
Plates
Bling Bling
Photo
Free Post

 Top 10

Top 10 Ricers
Top 10 Non-Ricers
Top 10 Other Good
Top 10 Other Bad

 New & Retired

Newest Images
Retired Images

 Other

Submit a picture
Profile Lookup
FAQ
Site Log
Leader Board
Site Stats

 Online Now

0 Ricecops
1 Guests

Detailed List

 Login

Username:

Password:


Remember Login?

Sign up!
Why sign up?
Forgot my password


View this image at full size
Click here to let us know if the image above is broken.


Go back and vote on this image.

Picture Information
URL: http://riceornot.ricecop.com/?auto=19776
Submitted by: Escort_LX_Sport
Comments: 44  (Read/Post)     Favorites: 2  (View)
Submitted on: 03-04-2003
View Stats Category: Vehicle Misc
Description:
Holyshit! Escort doing hug burnout!

this is 1999 Ford Escort LX


   Comments

Showing page: 1 of 3
[
1 2 3 ]

#1
3-04-2003 @ 11:36:56 AM
Posted By : stang392 Reply | Edit | Del
sorry but still not cool

#2
3-04-2003 @ 11:37:33 AM
Posted By : Lemming Reply | Edit | Del
I'd like to see it do one in reverse.

#3
3-04-2003 @ 04:20:23 PM
Posted By : Jurrell Reply | Edit | Del
"omg, This engines hot"
"yeah it is sweet isn't it?"
"No dumbass, its on fire!"


#4
3-04-2003 @ 04:21:20 PM
Posted By : Obsidian Reply | Edit | Del
that's a hug burnout!

#5
3-04-2003 @ 04:23:04 PM
Posted By : Skid Reply | Edit | Del
Awww....it just wants a hug.

#6
3-14-2003 @ 10:13:44 AM
Posted By : anthonyconstant Reply | Edit | Del
holy shit i didnt know an escort could do that?

#7
3-14-2003 @ 10:24:05 AM
Posted By : mr_mcmunkee Reply | Edit | Del
What...Ecsorts overheat all of the time, that's why they stopped making them.

#8
3-14-2003 @ 10:26:27 AM
Posted By : anthonyconstant Reply | Edit | Del
lol, i have that problem right now,lol

#9
3-14-2003 @ 10:26:50 AM
Posted By : Escort_LX_Sport Reply | Edit | Del
#7, (laught out) HAHAHA yeah lol but you know Escort to Focus right ;)

#10
3-14-2003 @ 10:29:21 AM
Posted By : anthonyconstant Reply | Edit | Del
i know

#11
3-14-2003 @ 10:38:19 AM
Posted By : mr_mcmunkee Reply | Edit | Del
The Focus need axed too, another blunder by Ford.

#12
10-01-2003 @ 12:11:18 PM
Posted By : Adambomb Reply | Edit | Del
my Escort hug burnout

#13
10-01-2003 @ 12:27:03 PM
Posted By : Skid Reply | Edit | Del
#9, You know Escort to Focus?

#14
10-01-2003 @ 01:03:44 PM
Posted By : kstagger Reply | Edit | Del
*gurgle*

#15
10-26-2003 @ 02:11:36 PM
Posted By : Lemming Reply | Edit | Del
caveman hold gas pedal to floor!

#16
10-26-2003 @ 03:06:16 PM
Posted By : solid_snake Reply | Edit | Del
site is fake!!

#17
11-20-2003 @ 02:55:58 PM
Posted By : MxCx Reply | Edit | Del
I think I wanna try a reverse burnout...

#18
10-06-2004 @ 10:02:00 PM
Posted By : Tastycakemix Reply | Edit | Del
Yo, man...............this some good...................................................weed..................................................................................man.

#19
10-10-2004 @ 09:21:37 PM
Posted By : Biohazard Reply | Edit | Del
ricecop is eat shit!

#20
10-10-2004 @ 09:24:21 PM
Posted By : Skid Reply | Edit | Del
#11, Focus need axed!

Showing page: 1 of 3
[
1 2 3 ]


Login to leave a comment

Classifieds 
Click here to post your own classified ad






Want to send some feedback? Click here.

Server time: Saturday, November 18, 2017 10:46:24 AM

All pictures on this site are property of their respective owners.
Copyright 2000 - 2017 Ricecop. All rights reserved.